|
|||
|
des del 2004 ON-LINE!!!
|
|||
Grup 01 2008/2009Moderador: Moderador Grup 01 2008/2009Equips participants al grup 1:
01 - JOVIAT - LA SALLE MANRESA "1" 02 - C.B. VILA DE MONTORNES "A" 03 - SFERIC TERRASSA "B" 04 - C.B. RIPOLLET "A" 05 - SAGRADA FAMILIA-CLAROR "B" 06 - C.B. ALISOS "A" 07 - C.B. CASTELLDEFELS 08 - C.B. COLL - C.E. EUROPA "A" 09 - LLUISOS DE GRACIA "A" 10 - C.B. SOLSONA "A" 11 - C.B. SANTA PERPETUA "A" 12 - C.B. SANTFELIUENC "A" 13 - BUSK'M ARTES 14 - C.B. SANT PERE TERRASSA "A" 15 - C.B. CASTELLAR "A" 16 - C.B. LA MERCE Crec que será un grup bastant interessant, amb equips forts i alguns de primer any. Animo a que la gent començi a escriure en aquest post per que el fem molt més atractiu i poguem intercanviar cròniques, resultats etc! A veure qui s'anima. La lliga comença la setmana que vé!
Re: Grup 01 2008/2009Perdoneu, ¿d'on heu tret el calendari? A mi l'enllaç als calendaris de "basketcatala" fa dies que em dona un 404 - Server error ???
salut
Re: Grup 01 2008/2009Aqui el tens company:
Calendari: http://www.basquetcatala.com/2008-2009/calendaris/C094101.html Horaris i pistes: http://www.basquetcatala.com/2008-2009/calendaris/Q094101.html
Re: Grup 01 2008/2009HOla priemr de tot em presento.
Hem dic Alex, jugu d'escolta al C.B.COLL-C.E.EUROPA "A" i despres destar esparant tan de temps, veig que per fi han publicat el calendari del grup1. LA veritat es que jo tambe veig un grup força competitiu, tot i que per noms aixi forts coneguts, nomes veig els Lluissos de Gracia, Sferic Terrassa, i algun altre que segur que no conec, perque soc nou en la categoria de JUNIOR. La primera jornada comença el dia 21 de setembre, o sigui la setmana que ve i a nosaltres ens toca contra el C.B.SOLSONA. DOncs aixó que estare aqui cada setmana per omentar les coses pasen a la lliga, fen croniques dels meus partits, "quinielas" de cada jornada, etc... Un salut!! BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
Re: Grup 01 2008/2009
Molt agraït, ja els he vistos, mercès.
Haviam quina temporada feu, jugo al BQ Martinenc.. llastima que no ens hagi tocat junts! Del teu equip conec al Isak y al Pitu!
Re: Grup 01 2008/2009JO del Martinenc Junior no conec ningu, pero del cadetA vostre del martinenc en conec 4 o 5: Pol, Diego, Marc,etc...
Havera si poden pujar en algun partit, sort a la vostre lliga! BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
Re: Grup 01 2008/2009D'aquest grup nomes esta en FLINGO , OSCARDOME Y JO????
NO pot ser aixó hem d'aconseguir que la gent dels altres equips parli mes, vaig a fer un analisi dels equips dient de quina localitat són: 01 - JOVIAT - LA SALLE MANRESA "1".....[Manresa] 02 - C.B. VILA DE MONTORNES "A"........[Montornes del Valles] 03 - SFERIC TERRASSA "B"..................[Terrassa] 04 - C.B. RIPOLLET "A"......................[Ripollet] 05 - SAGRADA FAMILIA-CLAROR "B".......[Barcelona] 06 - C.B. ALISOS "A".........................[Barcelona] 07 - C.B. CASTELLDEFELS...................[Castelldefels] 08 - C.B. COLL - C.E. EUROPA "A".........[Barcelona] 09 - LLUISOS DE GRACIA "A"...............[Barcelona] 10 - C.B. SOLSONA "A"......................[Solsona] 11 - C.B. SANTA PERPETUA "A"............[Sta. Perpetua Moguda] 12 - C.B. SANTFELIUENC "A"...............[Sant Feliu Llobregat] 13 - BUSK'M ARTES..........................[Artes] 14 - C.B. SANT PERE TERRASSA "A".......[Terrassa] 15 - C.B. CASTELLAR "A"...................[Castellar del Valles] 16 - C.B. LA MERCE.........................[Martorell] No sé si aixó es normal en aquest nivell, o si no te res a veure, pero només hi ha 4 equips de Barcelona ciutat... És una mica putada la veritat, haber d'anar a 11 pobles fora de Barcelona per ami, pero ens haurem d'aguntar. També entenc que encara es mes fort per als equips que s'hauran de desplaçár d ela seva localitat sempre que no juguin com a locals... Bé, espero que la gent es vagi apuntant a parlar en el forum,i al cap de setmana ja fare la quiniela de la primera jornada. BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
doncs a nosaltres ( Basquet Navarcles) ens han posat a un grup( el 2) ple de equips de Barcelona quan a aquet grup tindriem a tots els equips força aprop
Re: Grup 01 2008/2009Doncs habera si podeu reclamar a la federaciĂł perk ens aniria molt b jugar en el grup 2.
BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
Re: Grup 01 2008/2009jo crec que els favorits, (no els conec a tots) són el santa perpètua, santfeliuenc, lluïsos de grà cia, alisos, st pere terrassa... tots van anar a les fases de nivell B menys el santa perpetua (pero hi podria haver estat tranquilament).
n'hi ha d'altres equips que no els conec eh'
Sant Pere diria jo que es clar favorit, i si els de la salle son els mateixos que els de l'any passat a cadet jo estaria atent
Re: Grup 01 2008/2009Algu em pot dir si el LLuissos d egracia "A" actuals son els mateixos juggadors que els del cadet"A" de la temporada pasada k va juga ra nivell A2 i va quedar 5 o 6????¿¿¿¿
BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
Re: Grup 01 2008/2009wnaS!
soc un jugador del Sant Pere A .. weno el nostre ekip es meitat de sogon any i meitatde primer.. jo sok de primer any.. ahir x la tarda vem jugar un amistos contra el sant quirze B van komenvar guanyaant de 20 en el primer quart po pk van tenir molta sort i la pista patinava moltissim.. po po numes komencar el terserquat ja ens vem posar x devant i els vem akavar de 13..
Re: Grup 01 2008/200911# marcc..$ant.P3re!
Sant Pere!!** l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 set. 2008, 16:39, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Grup 01 2008/2009Benvingut a un mes, de moment nomes parles 2 o 3 en aques tforo, pero esperu k mes endevant vagie ntrant gent!!!
Ja que estic aqui, fare la quiniela de la primera jornada complement a sort perk no hem conec cap equip...xd JOVIAT - LA SALLE MANRESA "1"-------------C.B. VILA DE MONTORNES "A"------1 C.B. SOLSONA "A"------------------------------C.B. COLL - C.E. EUROPA "A"-------2 C.B. SANTA PERPETUA "A"--------------------C.B. CASTELLDEFELS-----------------2 C.B. SANTFELIUENC "A"-----------------------C.B. ALISOS "A"-----------------------1 BUSK'M ARTES----------------------------------SAGRADA FAMILIA-CLAROR "B"-----2 C.B. SANT PERE TERRASSA "A"-------------- C.B. RIPOLLET "A"--------------------1 C.B. CASTELLAR "A"---------------------------SFERIC TERRASSA "B"----------------2 C.B. LA MERCE---------------------------------LLUISOS DE GRACIA "A"--------------2 Si algu sap algu sobre el Solsona i que em pogues donar alguna imformacio, o agrairia. BQMARTINENC!
JunioR "B" Ă â„“ex#10 .
Re: Grup 01 2008/2009ni pta idea xD
ens veiem!!
Eiiii Alex , vec que vas per feina , ta be Llastima que aquest any no coincidirem , pero si al junior sou uns quants del cadet del any pasat , pfff que es prepari la gent Aquest grup els que hem fan mes por son l ´Europa , Santfeliuenc, Safa -Claror i Lluisos de Gracia A veure com us va i sort , m ´anire pasant per aqui . I tu si em vols veure et tindras que pasar per nivell C Siauuuu ------------------------------------------------------ LA UNIO FA LA FORÇA -----------------------------------------------------
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |