Moderador: Moderador
Autor: MAC » 16 juny 2008, 10:39
UN COP ACABADA LA TEMPORADA 07/08 HA ARRIBAT EL MOMENT DE OBRIR EL POST DE INFANTIL PER SEGUIR PARLANT DE LA GENERACIO DEL 95 QUE TANT ENS HA FET DISFRUTAR FINS ARA A MINI I A PREINFANTIL. FELICITAR AL ROSER I A LA PIA PELS SEUS RESPECTIUS CAMPIONATS I A LA RESTA D'EQUIPS PER L'ESFORÇ I REALITZAT DURAN TOTA LA TEMPORADA. PODEM COMENÇAR A PARLAR DE COM VEIEM LA TEMPORADA VINENT, FAVORITS, QUIN SERAN ELS EQUIPS MES FORTS, FIXATGES,ETC... SOM-HI DONCS 
-
MAC
- GOLD!
-
- Entrades: 747
- Membre des de: 23 gen. 2007, 12:46
Autor: nano » 16 juny 2008, 11:13
com m'agrada!!!! suena muy pero que muy bien este post!!!! os aviso que ya estoy preparando la quini para la temporada que viene...jejejej! habra SORPRESONES y espero poder llevarlos a cabo. respecto al la temporada...hay algun equipo que haya empezado a entrenar con jugadores nuevos para la siguiente temporada??? ya que mas de un equipo debe estar cerrado, por lo que me he enterado. por cierto, eh sido yo el unico que se a chupado casi todos los partidos de sanvi??? 
-
nano
- Usuari cadet
-
- Entrades: 233
- Membre des de: 11 des. 2007, 16:34
Autor: DaniR » 16 juny 2008, 11:15
Que yo sepa, Penya, Barça y J.A.C. (MAC podrá confirmar esto Ăşltimo) ya tienen sus plantillas cerradas. Se oyen cambios en Roser y en PĂa y Cornellá está casi a puntito. La temporada se presenta muy, muy interesante. Más que esta, incluso. 
-
DaniR
- Usuari Senior
-
- Entrades: 319
- Membre des de: 10 gen. 2007, 21:06
Autor: nano » 16 juny 2008, 11:20
que rapidez danir! gracias!!! seguro que se presenta muy pero que muy interesante la temporada infantil....seguro que saldra mas de un equipo revelacion!!! yo tengo uno en mente!!!  lo adivinas??? jejejej!!!
-
nano
- Usuari cadet
-
Autor: GENUINO » 16 juny 2008, 12:52
Como equipo revelación de esta temporada yo citaria a Roser. Pocos pensaban que mantendrian hasta el final, el liderato cojido en el primer partido de la segunda vuelta, en un grupo dificilisimo. !!!Felicidades por la victoria en los campeonatos de Cataluña!!!
-
GENUINO
- Usuari Infantil
-
- Entrades: 104
- Membre des de: 15 maig 2008, 12:31
Autor: DaniR » 16 juny 2008, 12:57
Evidentemente, nano. Jejeje...la verdad es que Manresa se ha reforzado muy bien y la temporada próxima presentará un auténtico equipazo.
Barça, Penya, Girona, Manresa, Sant Josep, PĂa, Roser, J.A.C., Cornellá (y alguno más que se meterá en el saco)...Âżalguien da más?
-
DaniR
- Usuari Senior
-
Autor: pau riera » 16 juny 2008, 13:15
si es mante el sistema de competicio d'aquest any, vuit grups a la primera fase. elsprimers de cada grup pasaran directe a la segona mes dos representants de lleida i dos representants de tarragona. aixo fan 12. els altres 4 entre els segons. aixo vol dir que la composicio de grups de la fase regular sera com sempre decisiva. si els que dius Dani no son caps de serie, hi haura algun grup durisim. la meva previsio es que a la fase regular hi arribaran amb claredat penya, barça, sant pep, akasvayu, cornella, manresa, jac i pia. suposo que la fede els fara servir de cap de serie. aixo faria 8 equips. granollers, mataro, sese i roser haurem de veure quins equips poden acabar presentant despres de les baixes que sembla patiran pero pot ser que tinguin problemes per estar a A1. gava, llor i joviat ho tindran francament molt complicat. i hospi sera una incognita. i ja no parlem de possibles finals a quatre¡¡¡¡¡¡
-
pau riera
- Usuari Infantil
-
- Entrades: 125
- Membre des de: 25 feb. 2007, 18:19
Autor: nano » 16 juny 2008, 14:33
pues si danir... por lo que me han comentado, creo que junto mataro, seran la revelacion de la temporada infatil!!!!!!! pero los de mataro lo tendremos mas dificil, por los rivales de la fase previa!
-
nano
- Usuari cadet
-
Autor: DaniR » 16 juny 2008, 14:48
ÂżMatarĂł la revelaciĂłn? Eso es que se han reforzado mucho, mucho.
Quizá asà recuperemos los comentarios de matraco90. Los echamos de menos.
-
DaniR
- Usuari Senior
-
Autor: nano » 16 juny 2008, 15:00
yo creo que tendremos matraco para rato....jejejej!!!!!! espero no equivocarme!
-
nano
- Usuari cadet
-
Autor: 3 SEGONS » 16 juny 2008, 15:13
Be, fa temps que no escrivia al forum perque va arribar un moment que vaig preferir no participar pel caire que estava agafant. Veig que s'ha obert aquest post i donat que hem viscut una gran temporada amb grans partits m'he decidit a tornar-hi. Hi ha molts equips que s'estarà n reforçant per la propera temporada i penso que no només els que heu comentat serà n bons equips. Hi haurà , de ben segur més d'una sorpresa. Pel que fa al Mataró, està fent la seva feina ( com tots )i fins que no comenci la temporada no sabrem com està , però de ben segur que faran millor paper que aquesta temporada. Això ja s'ha vist en aquest tram final de temporada.
-

3 SEGONS
- Usuari Infantil
-
- Entrades: 53
- Membre des de: 02 oct. 2006, 12:05
Autor: DaniR » 16 juny 2008, 15:18
Ben retrobat, 3 SEGONS!
Totalment d'acord en que Mataró ha anat de menys a més (a molt més) a la fase regular de la competició, però s'intueixen molts recanvis. Si finalment es fica també al vagó dels equips de la part alta, la temporada vinent ens depararà jornades i jornades de tensió i espectacle.
Esperem que aixĂ sigui!
-
DaniR
- Usuari Senior
-
Autor: Ulls-imparcials » 16 juny 2008, 17:55
Primer d tot FELICITO AL ROSSER per la seva victoria en el campeonat d catalunya i a la PIA pels seu segon lloc.Crec sincerament que el rosser era probablement el equip més compensat del campeonat i per tan no es d estrenyar que al final hagi guanyat. No vaig estar a la final, però sembla prou clar el resultat segons les cròniques q he llegit.Tema arbitres, solament vull fer una puntualització, estic segur q cap arbitre pita a favor d'un equip o del altre en funció d si juga el seu fill, és el seu equip favorit o per al raó q sigui. Però si es cert, q igual q passa per exemple en un barça contra un equip petit, si hi han dubtes, es pita inconcienment, a favor del equip gran. En aquest sentit, en cas d dubtes, si q crec q ha tingut més sort el Rosser, per les circunstà ncies q tots coneixem, però també es cert, q per guanyar un campeonat d catalunya, fa falta molt més q un dubtos arbitratge, i per tan repeteixo, FELICITATS ROSSER¡¡
Felicito a qui ah donat el nom al nou post, INFANTIL MAS 08/09-GENERACIO 95, em sembla molt encertat, i recull les dos paraul.les q la majroai d foreros voliem q sortiguessin¡
FITXAGES: BÉ, jo comentaris en se molts, q si tal jugador ha fitxat per tal equip, q si l altre del ... fitxarà per tal altre, etc.Però no ho diré no sigui q foti la pota¡¡¡jaja.El que sà puk parlar una mica és del meu equip, el HOSPI, q sembla d moment q no està en cap d els quinieles desl foreros d cara al any q ve i per tan, jo seré un dels q aposta fort per ells, per donar uan mica més d competitivitat al foro¡¡.Pistes molt clares per qui les vulgui llegir i pensar per tal d intuir q el HOSPI del any q ve, serà molt fort: Algunes pistes:
- El club porta entrenant amb uns 20 nens per possibles incorporacions.Avui dilluns decideixen quins nens es queden per divendres entrenar ja amb l equip d lany q ve. - Incorporacions noves: Entre 4 i 6 jugadors (Al menys 2 bases i 2 pivots) -Incorporacions tancades: Un base q ja sent pre-infantil, jugava l any passat en categoria infantil A1 ( no esta malament no? Serà un sorpresa, jo le vist jugar i és un gran jugador, a mes esquerra¡) Un pivot q jugava en A2 d més d 1,80cm, no crec q m equivoqui gaire si dic q serà una d les revelecions d cara a l'any q ve( el q no entenc, com ningú dels grans li havia posat els ulls, es uan bomba, alçada, força, intensitat i tècnic) -Incorporacions pendents: Negociacions amb un altre base q jugava en un altre equip d A1 i q evidentment no diré el seu nom.Està entre si fitxar pel Hospi o un altre club dels grans.Probablement entre els millors bases d catalunay d la seva edat.Veurem com on acava al noi, però fitxi per nosaltres o l altre equip, segur q ens donarà el bon basquet al q ens té acostuamts. Igualment per un pivot fort i tècnic q jugava tambe en A1 en un equip també proper al nostre i q sembla q entre ell i el pare, shan d decidir 8serai un altre gran fitxatge sens dubte. Ara faltarien, si es tanquessin els 2 fitxatges del base i el pivot, 1 o 2 nens més, q pel nivell vist en els entrenaments dels nens q han vingut a probar, sens dubte aportaran força al equip.
Resumint: Si tot va com esperem q vagi, l HOSPI, un equip a tenir molt en compte, al menys això esperem tots els aficionats i pares¡¡Espero no equivocar-me, però el q si es segur q ens donaran bon basquet¡¡¡
Una abraçada q he d marxar a veure el entrenament per saber finalment quisn nens es quedaran¡¡ ja us explicaré¡¡¡¡
Pistes
-
Ulls-imparcials
- GOLD!
-
- Entrades: 590
- Membre des de: 10 març 2008, 18:35
Autor: 2mes1 » 16 juny 2008, 18:15
Vaya, vaya, aqui el que no corre vuela ! Asi que Manresa y Mataro se van a reforzar a tope para afrontar la temporada en infantil con garantias?? pues que pensabais que no iba a ser asi?? como minimo lo van a intentar, estamos hablando de 2 plazas con gran tradicion de basquet en estas categorias que este año en preinfantil no han cubierto para nada las minimas espectativas(ninguno de los equipos se han clasificado para fases) por lo que entra dentro de lo previsible sus esfuerzos por alcanzar los niveles perdidos.
Estoy con DaniR i Pau Riera a la hora de señalar favoritos a priori: Barça y Penya por nombre; Sant Pep, Girona y Cornella por tracicion, JAC, PIA y Roser por equipo y plantilla segun han demostrado este año y Hospitalet, Manresa y Mataro en funcion de que sean capaces de conjuntar un equipo tras los refuerzos necesarios para recobrar niveles anteriores. En otro nivel quedaran en funcion de lo que les "quede" tras los fichajes de sus estrellas Granollers y SESE y seguramente aparecera por ahi algun equipo revelacion que pondra colorido y emocion al campeonato.
Vamos a esperar como quedan definitivamente las plantillas para poder hacer un diagnostico mas ajustado.
Por cierto MAC, felicidades por el exito de "tu" post de Preinfantil, confiamos que entre todos seremos capaces de hacer mas grande si cabe este recien inaugurado post de Infantil de la misma generacion del 95.
"nano", tal como nos has anticipado te animo a que crees la QUINIELA en Infantil. Como medalla de plata y acreedor del chorizo iberico (que no ganador por que ni lo he visto ni lo he olido), me ofrezco a colaborar en lo que sea necesario para llevar a buen puerto la quiniela. Este año nos ha dado muchos buenos momentos !!
-
2mes1
- Usuari cadet
-
- Entrades: 220
- Membre des de: 09 abr. 2007, 22:19
Autor: DaniR » 16 juny 2008, 20:41
La verdad es que todos los equipos se mueven para reforzarse lo mejor posible y poder competir la temporada que viene con ciertas garantĂas de hacer buen baloncesto; ahora bien, si en Hospitalet se ven "obligados" a incorporar a 6 jugadores (y, evidentemente, dar de baja a otros tantos) es que algo ha fallado. Cambiar la mitad del equipo es una barbaridad. Cuando sucede algo asĂ, han de tomarse medidas. Y drásticas.
-
DaniR
- Usuari Senior
-
Autor: DaniR » 17 juny 2008, 11:25
Pego la respuesta de "Justiciero" al respecto de los fichajes de L'Hospitalet:
"BAJAS Y ALTAS C.B.HOSPITALET
Es mi primera intervención en el foro aunque soy lector asiduo desde hace años y no me he resistido a escribir para aclarar una serie de cuestiones que se han comentado en el foro, la última del señor DaniR, y que no hacen más que dañar la imagen del club en muchos aspectos, sin conocer el porque. Me explico:
1) C.B hospitalet tiene categorias inferiores desde hace 2 años. 2) Estos equipos son confeccionados con niños que querian jugar a basquet y por el motivo que sea no lo hacen en los clubs historicos y tradiciones de la ciudad como Cercle catolic, tecla sala y AESE. 3) LĂłgicamente, haciendo equipos nuevos y con muy pocos niños, los equipos inferiores empiezan a jugar en niveles bajos, B y C (temporada06/07). 4) lLlega la finalizada temporada, y se quiere confeccionar un infantil y un pre-infantil para poder competir al maximo nivel.Comentare solo el caso que conozco mejor, el de pre-infantil. a)El club cuenta con 4 niños del mini y por tanto necesita hacer 7 o 8 incorporaciones nuevas. b)Remueve tierra y mar para conseguirlos, desde los campeonatos escolares, hasta niños ya federados de otros clubs y que por el motivo que sea, quieren cambiar de aires. Al final despuĂ©s de algunas pruebas, fichan a 7 niños, entre ellso un mini, para poder completar la plantilla. c) De estos 7 niños fichados y que a mi me conste, ninguno va a dejar el club ni va a ser dado de baja.Bien uno no jugara en el nuevo infantil, sencillamente porque es mini y el resto continua la temporada que viene. (No echan a ninguno¡¡¡) d) Los otros 4 chavales, deciden algunos por su cuenta y otros porque posiblemente ven que la categoria se les queda a un nivel demasiado alto, darse de baja. Si que es verdad que el no contar con algunos de estos chicos no se hizo correctamente por parte del club, ni en el momento adecuado, pero tambien es cierto y verdad, que algunos de ellos, visto el nivel de basquet en A1 y el nivel de competencia que hay en el Hospitalet a medida que se sube de categoria, s abian que su continuidad en el equipo seria difĂcil. e) Estas 4 bajas, más el mini que seguirá en pre-infantil, son las 5 plazas que se estan cubriendo, para confeccionar, y me consta por el nivel de chicos que he visto en las pruebas de selecciĂłn que esta haciendo el club, un equipo mas competitivo de cara al año que viene, para poder competir con algo mas de garantias con los grandes.
Otros clubs como cornella, tienen por suerte 2 equipos en categorias inferiores en cada categoria, de tal manera que pueden mantener siempre a los niños jugando a basquet auque su nivel tecnico y su altura no sean las mas adecuadas en A1.En Hospitalet de momento no se puede hacer ya que tan solo hace 2 años que se trabaja con niños pequeños sigue habiendo la tendencia logica de momento de apuntar a los niños en los clubs historicos .Pero no nos engañemos, el cornella, pro poner un ejemplo de lso clubs grandes, si pueden mejorar el primer equipo lo hacen con nuevas incorporaciones y desplazan a otros niños al equipo de nivel mas bajo. Este año me consta que lo han hecho y de cara a cadetes seguro que lo haran con mas de uno. Igual sucede con los descartes del barça, que se ven forzados a irse al cornella y consecuentemente desplazan a los del cornella a categorias inferiores.
Quien ficha por el hospitalet o el cornella tiene que saber donde van. En principio los jugadores fichados son con los que se confia poder hacer una buena clasificacion, pero a veces, no es asi, y por diversos motivos se intenta mejorar la plantilla.
Os habeis fijado los equipos que juegan en preferente nivel A? Pues son siempre los mismos, los grandes ( y q no se me ofendan los del rosser, jac, gava, argenta, tecla, llor..etc) barça, penya, santjosep, akasvay Girona, cornella, hospi, manresa, lleida y según q año y categorias, Sabadell, mataro….
RESUMIENDO: Los fichados del año pasado, todos siguen en el club ( el año que viene sera otro cantar, pero tendran q espavilarse entrenando fuerte y dejandose la piel en el campo) y las nuevas incorporaciones no son solo para un año, son para dar continuidad a un equipo que se me antoja, sera una de las sorpresas del año que viene y que promete formar un grupo con perspectivas de continuidad y con un futuro prometedor.
Força Hospi¡¡JUSTICIERO"
-
DaniR
- Usuari Senior
-
Autor: pick roll » 17 juny 2008, 12:16
menudo movimiento hay de chavales para arriba y para abjo. y de rumores. algunos chavales tendran que clonarse porque si hacemos caso de los rumores han fichado por tres equipos. aparte de los cambios de clubes para mi los mejores fichajes de esta temporada son los chavales que empezaran a explotar en su juego y en sus condiciones fisicas a partir de la proxima temporada. chavales que ya estaban jugando ahora a buen nivel pero que fisicamente no habian empezado a hacerse o que por su ritmo de crecimiento andan permanentemente descoordinados. esos seran los grandes fichajes y las grandes revelaciones de la temporada. chavales que al ganar fuerza, peso y altura o al ganar coordinacion se atreveran a jugarsela mas, asumiran mayor responsabilidad anotadora, empezaran a atreverse a jugar con el cuerpo,...esos seran los grandes fichajes. que se preparen los fichajes grandes porque la revelacion esta temporada y las siguientes seran esos chavales que hasta ahora deciamos que eran rapidos, talentosos o simplemente altos. y de esos tenemos en casi todos los equipos
-
pick roll
- GOLD!
-
- Entrades: 457
- Membre des de: 27 feb. 2007, 14:03
Autor: pau riera » 17 juny 2008, 12:53
d'acord que aquests any tindrem nanos que apareixeran de cop tot i que ja hi eren pero no oblidis que la major part d'equips es construeixen pensant massa en el curtplaç. bona part dels fitxatxes que s'estan fent no ho son pensant en segon any de cadet sino pensant unicament en infantil.
-
pau riera
- Usuari Infantil
-
- Entrades: 125
- Membre des de: 25 feb. 2007, 18:19
Autor: 3punts » 17 juny 2008, 13:24
ja hi som tots! Com he dit en el de prr-infantil espero q es recuperi la filosofia d'un foro de bĂ squet i q no apareguin pelotillas com les q proposa en barkley. No t'ho prenguis malament, amic meu, però ets concient de q la teva diversiĂł ens espatlla la de varios d'aquĂ q nomĂ©s pretenem xerrar de bĂ squet, indistintament de colors, ni fanatismes? Segur q sĂ...
-

3punts
- Usuari cadet
-
- Entrades: 251
- Membre des de: 18 maig 2006, 18:04
Autor: MAC » 17 juny 2008, 13:32
ESTIC D'ACORD PLENAMENT AMB 3 PUNTS.
SIR CHARLES NO T'HO PRENGUIS MALAMENT PERO EL QUE DIU 3 PUNTS CREC QUE ES EL QUE PENSA LA MAJORIA DE FOREROS QUE VISITAN AQUEST POST.
ARA COM QUE EL FORO ES LLIURE I ANONIM, TU FES EL QUE CONSIDERIS QUE TENS QUE FER.
-
MAC
- GOLD!
-
- Entrades: 747
- Membre des de: 23 gen. 2007, 12:46
Torna a: Infantil Masc Tots els Grups
Qui estĂ connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
|